Lacrimi ramase

luni, 30 ianuarie 2012

Sentimente demult uitate

Mi-e dor de tine mai mult ca oricand...
Ma asteapta inca o zi in care am sa plang.
In momentul de fata atat de mult imi lipsesti,
Si doar cu iubirea ta poti sa ma linistesti.

Te vad mai diferit, te simt mai rece,
Dar ma retrag incet, gandindu-ma ca trece.
Imi plec capul cu sufletu-mi de copila,
Cu ochii in lacrimi, zadarnic astept mila.

In ochii mei vezi durerile de-o viata,
Si doar clipind, apar lacrimi calde pe fata;
Am nevoie de tine ca sa simt ca traiesc,
Eu, fara ochii tai blanzi, nu pot sa zambesc.

Ai fost un inger ce Dumnezeu mi-a dat,
Dar mi-am dat seama ca m-am inselat;
Cazandu-ti in brate a fost destinul meu,
Si crunta-mi moarte a fost pe pieptul tau!


Cerul meu s-a innecat,
In clipa cand tu ai plecat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu