Lacrimi ramase

luni, 2 decembrie 2013

.....

Din nou!!!
Am gresit din nou ca o proasta... nu inteleg cum pot sa repet la nesfarsit aceeasi greseala.
M-am increzut, din nou, in cuvintele idioate ale unui om idiot. Credeam ca e altfel, ca ma iubeste. M-am inselat si jur ca e pentru ultima data. Jur ca nu o sa mai iubesc pe nimeni si ca nu o sa mai cred in cuvintele nimanui. Lumea e rea si rece, si la fel sunt si eu. De ce sa fiu altfel? Merita? Daca treceam peste cadavre, la fel cum au trecut ei, ajungeam departe, dar am pus suflet, si nu a meritat.
Acum ce mai pot face? Imi zic las' ca trec eu si peste asta la fel de singura ca si pana acum.

Adio suflet cald si bun, bun venit Printesei de Gheata! Ea o sa invinga in final si o sa se razbune pe toti cei ce i-au facut rau. Acum stie pentru ce traieste, sa se razbune, si isi va atinge scopul. O sa aiba parte de zile minunate in care ea o sa rada, iar ei v-or plange. Va aduceti aminte? Mai demult a fost invers, acum roata s-a intors si rolurile s-au schimbat!!!
Va multumesc de participare, datorita voua, acum sunt puternica si pot sa fac orice vreau fara sa mai imi pese de consecinte sau de cei care le v-or suporta!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu