Lacrimi ramase

duminică, 17 iulie 2011

Razbunarea e aproape de tine!

Credeai ca totul este la fel, ca nimic nu este schimbat si ca inca stau ca proasta asteptand sa te intorci la mine... Si eu credeam acelasi lucru, pana azi, cand m-ai cautat si ti-ai cerut iertare, mi-ai promis ca daca ma intorc la tine, o sa te schimbi, o sa fii cum vreau eu sa fii. In prima faza m-am gandit ca in sfarsit ti-ai dat seama de raul pe care il faci, in primul rand tie, iar apoi celor care te iubesc, dar nu mai am incredere in tine, ti-a luat prea mult timp sa iti dai seama ca gresesti... Stiu ca inca te iubesc, dar ceva m-a oprit, ceva mi-a soptit sa nu mai cred ce imi spui, sa nu te iert si sa nu ma impac cu tine. Ce minune! asa-i? :)) Pana mai ieri ma rugam sa te intorci la mine, iar acum, cand ai facut-o, nu te mai vreau. Dupa cum vezi, viata a luat alte intorsaturi...
Ce ironie! Acum imi doresc cu ardoare sa ma razbun, sa te vad suferind asa cum am suferit si eu din cauza ta! Vreau sa te vad ingenunchi, cerandu-mi ajutorul, implorandu-ma sa fac ceva pentru tine, nici atunci nu cred ca voi fi multumita, dar nu te pot ierta si nici nu pot uita ca ai calcat in picioare anii cei mai frumosi ai vietii mele, si de parca asta nu ar fi fost de ajuns, tot din cauza ta mi-am pierdut familia si prietenii cand eram doar o adolescenta, in peroada cand aveam mai mare nevoie de ei. Razbunarea nu o sa recompenseze durerea din suflet si nici nu o sa imi aduca familia inapoi, dar macar o sa stiu ca ai platit, cam ieftin ce-i drept, caci oricat ai suferi tu, tot nu ar fi de ajuns.
Sunt constienta ca dorinta de razbunare nu imi face bine, dar nu pot uita ca tie nu ti-a pasat ca am renuntat la tot ce aveam mai scump pe lume, doar pentru tine. Candva eram altfel, dar acum orgoliul meu este mai presus de iubire.
Gandul razbunarii este singurul care imi mai da energie si speranta, este singurul care ma mai tine in viata. Pierderea familiei, prietenilor, inocentei si viselor de adolescenta nu pot sa ramana neplatite.


Forta iubirii este puternica, dar forta razbunarii este si mai puternica.


Iubitule, iti promit ca vei plati pentru tot!     
Cu drag, Printesa ta! 

10 comentarii:

  1. stii... toti suntem oameni si toti gresim... la fel ca atunci cand ai lasat familia si prietenii iar ei au fost asa de dezamagiti si i-ai facut sa sufere din cauza ta la fel si baiatul acesta a facut o mare greseala parasindu-te pe tine in favoarea viciilor si multor alte lucruri pe care tu le sti mai bine... nu te cunosc nu iti, cunosc trecutul dar gandeste-te ca asa cum ti-a frat tie inima baiatul acesta asa le-ai frant si tu inima persoanelor dragi si famiiei tale atunci cand te-au pierdut! poate crezi ca te judec, te condamn dar prin tot ceea ce ti-am spus mai sus mi-as dorii sa intelegi ca nu suntem unii mai buni decat altii, toti gresim! unii mai mult altii mai putin dar toti gresim si uneori chiar foarte mult din pacate, si deaceea trebuie sa ne iertam unii pe altii. sa stii ca orgoliul iti va crea numai probleme si pierderi in viata stiu ca odata ce orgoliul si mandria au crescut este greu sa renunti la ele dar crede-ma este mai bine sa renunti la acestea pentru ca iti vei face numai rau, iar razbunarea nu este o solutie, stiu ca ti-a gresit mult si tendinta noastra este sa ne razbunam si poate iti vei sadisface setea de razbunare dar nu vei rezolva nimic prin razbunare ci iti vei crea mai multe probleme, cum isi asterne omul asa va dormi! cuvinteke astea poti sa le iei cum vrei, dar nu in nume de rau, nu in judecata sau altceva pentru ca nu am aceasta intentie deloc! i-al ca pe un gand bun, ca pe o parere sau ca pe un sfat. gadeste-te bine si incearca sa ierti, sa uiti, si sa mergi mai departe! rasplatind raul cu rau nu vei produce decat mai mult rau...

    RăspundețiȘtergere
  2. *savedofSurvior nu mi-am parasit parintii, ei m-au parasit pe mine, m-au pus sa aleg intre EL si ei, iar prietenii i-am pierdut pentru ca nu am fost la inmormantarea niciunuia dintre parinti, insa eu nu am stiut pana dupa ceva timp ce s-a intamplat... El stia totul de la inceput, dar nu mi-a spus. tu crezi ca pot sa las neplatite faptele acestea?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma vad pe mine in tine.

    Si parca pot citi direct din sufletul tau ceea ce scri.

    Stiu ca nu te pot opri, dar cred ca nici nu vreau.

    Pot spune doar urmatoarele:

    Daca te vei razbuna, efectul razbunarii il veti simtii amandoi.
    Daca te vei razbuna, iti va fi mai mult "dor de tine"

    Mahatma Gandhi spunea "ochi pentru ochi" si toata lumea va fi oarba.

    Un proverb romanesc spune "Cine sapa groapa altuia, cade singur in ea"

    Cand ti-e sufletul plin de ura, aceste propozitii sunt greu de digerat, si mult mai greu de inteles.

    Cand esti pe filmul razbunarii te copleseste iluzia unei puteri nebanuite, dar adevarata putere e a celor care iarta, accepta si merg mai departe.Adevarata putere se naste atunci cand renunti. Adevarata putere este iubirea.
    Cand renunti, ramane doar ceea ce este, sinele tau.

    Indiferent care va fi pasul care il vei face,
    Adevarata putere sa fie intru tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. *Entheos unele lucruri sunt de neiertat, inacceptabile si inadmisibile, de asta stiu ca trebuie sa o fac :)
    multumesc pentru cuvintele spuse :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cine eticheteaza "de neiertat, inacceptabil si inadmisibil" ?

    Cine esti tu?

    Sa fi cumva creatorul propriei tale realitati?
    ai grija sa nu te ratacesti in propria creatie :P

    RăspundețiȘtergere
  6. *Entheos tu ai putea ierta, accepta si admite persoanei in care ai cea mai mare incredere si pe care o iubesti sa nu iti spuna ca tatal tau a murit si mama ta e bolnava? daca tu poti face asta (desi ma indoiesc) atunci ai tot respectul meu, dar eu una nu o pot face...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu daca as putea face asta, dar am fost pus in situatia sa iert pe cineva care mi-a facut niste "lucruri de neiertat, inacceptabile si inadmisibile"

    La inceput chiar nu am putut, mi-a fost greu pana sa reusesc. Si am inceput cu planuri diabolice de razbunare, am adunat ura in mine incat incepusem sa bat oameni nevinovati pe strada.

    Dar nu conteaza asta. Iti spun sincer, nu stiu daca as putea ierta.

    Dar ceea ce pot face, iti pot da voie sa versi acea ura pe mine, verbal sau in scris. Iti dau un nr de tel daca doresti.

    Sau daca sti sa lupti, poti sa ma si bati. Spune-mi unde si am sa vin.

    Da-mi mie aceea ura, stiu eu ce sa fac cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  8. *Entheos tu chiar crezi ca i-as putea face rau cuiva care nu mi-a facut nimic?
    singurul caruia i-as putea face rau este el... dar totusi daca as pune pe cineva sa il bata nu ar fi suficient, vreau sa il vad cazut din punct de vedere moral, chiar daca imi i-a mai mult timp

    RăspundețiȘtergere
  9. poate parinti yai au stiu ca baiatul acesta nu este pentru tine... crede-ma mie mi sa facut mult rau inca de mica... cineva ma facut sa traiesc in traume si am trait multi ani in raul facut de acea persoana era inuman ceea ce mi-a facut, dar l-am iertat acum sunt libera de trecut, poti sa ierti dar acum exista o furie in tine care trebuie stapanita pentru ca nu are nici un sens... vei vedea ca facand rau in acelasi timp iti vei face si tie rau, si atunci nu e mai bine sa ierti si sa uiti, sa te lupti sa treci peste...? lupta pentru tine pentru viata ta, lasa-i pe cei care au gresit pentru ca nimeni nu va ramane nepedepsit (cum isi asterne omul, asa va dormi) eu nu i-am facut nimic dar persoana care mi-a facut rau singura sa nenorocit. cand faci rau nu poti primii bine, cine sapa groapa altuia, cade el in ea, asa cum ne construim viata asa o vom avea, viata ta este mai importanta decat a lui deci lupta pentru viata ta

    RăspundețiȘtergere
  10. *savedofSurvior parintilor mei nu le-au convenit ca el nu avea pe atunci bani si de asta nu m-au lasat sa am o relatie cu el.
    si normal ca nu va ramane nepedepsit (am eu grija de asta)
    eu nu o sa am o viata a mea pana nu il vad pe el la fel cum eram eu, cazut, doar ca eu am avut grija sa ma ridic

    RăspundețiȘtergere